مقداد

مقداد

پس از بعثت خاتم پیامبران صلی الله علیه و آله و سلم مقداد جزو نخستین کسانی بود که اسلام آورد و مورخان اسـلامی وی را هفتمین مسلمان برشمردند. وی از بزرگان صـــحابه و مردی فاضل و دانشمند، شریف، شجاع و بزرگوار بود.
از رســـول خــدا صلی الله علیه و آله و سلم نقــل است کـه فرمود: خداوند عزّوجلّ مرا به دوستی چهار نفر دستور فرمود و به من خبر داد که آنان مــرا دوســت دارند. آن چــهـــار تـــن عبــارت انــد از: علــی ، مقــداد، ابــوذر و سلمان .
مقداد از جمله مسلــمانــان مـکی بـود که در اثـــــر ســتــم مشــرکــان مــکـه به دیار حبشه هجرت کرد. سپس به مکـه بازگشـت و راهی مدینه شد و در تمــامی جنـگ‌های پیامـبر اســلام هــمچـون بـــدر، احــد و. . . شــرکت کــرد.پـــس از رحــلت رسول خـدا صلی الله علیه و آله و سـلـــم، مقــــداد از مـعـدود مسـلمانی بــود که از مسیر حق منحرف نـگشت و در دلــش هیــج شبهـه ای خطور نکرد. در آن فتنه دلش به ســــان پاره آهــن بود.
او به هـنگام خلافــت عــثــمــان و بــیعــــــت مردم با او، به مخالفت برخاست ودردفاع ازولی زمانش علی بن ابی طالب سخـن گفت.
آری مقداد هنوز زنده است. و ما نمی گذاریم ولی زمانـمان تنها بماند.
آری خط ومـــنــش ما همچون مقداد ولایت فقیه است نـه کمــتــرونــــه بــــیـشــتــر ،در صـــف بــسـیـجـیـان امـــام خــامـنـه ای مدظـلــه و در لشــکرامـــام زمــــان « عج».
ما از السـت طایفـه‌ای سینــه خســته‌ایم
ما بچـه‌های مـــادر پــهلــو شکســـتـه‌ایم
امــروز اگــــر ســیـنــه و زنجــیر می‌زنـیم
فردا به عشق فاطمه شمشیــر می‌زنـیم
ما را نـبـی قـبـیـلـه سـلـمـان خطــاب کرد
روی غـرور و غـیـرت مـا هـم حسـاب کـرد
از مـا بـــتــرس، طـایـفـه ای پــر اراده‌ایــم
مـا مـثل کــوه پـشـت عـلـی ایـسـتاده‌ایم
... لـبیـک یـا امـام خـامـنـه ای



بایگانی
آخرین نظرات

۱۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

در حکایتی دل‌نشین از پیامبر گرامی اسلام از زبان شخصی به نام ثوبان این چنین آمده است که: با رسول خدا(صلّی الله علیه و آله و سلّم) در قبرستان بودیم. حضرت ایستاد و گذشت و دوباره ایستاد. عرض کردم: یا رسول‌الله، چرا این‌گونه رفتار می‌کنید؟ پس آن حضرت گریه شدیدی کرد، ما هم گریه کردیم. آن‌گاه فرمود: ای ثوبان، صدای ناله اهل عذاب را شنیدم. بر آنها رحم کردم، دعا کردم و خداوند عذاب آنها را تخفیف داد. سپس فرمود: ای ثوبان! اگر کسانی از اهل این قبرستان، که در عذابند، یک روز از ماه رجب را روزه گرفته بودند و یک شب را تا صبح قیام می‌کردند و به عبادت می‌پرداختند، در قبرها معذب نمی‌شدند.

مجلسی ، بحارالانوار،ج97،ص26

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۴۹
منصور محمد زاده «ممل زاده»

 بیانات امام خامنه ای «مدظله » در دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیت (علیهم‌السلام)          

                                                     بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
والحمد لله ربّ العالمین والصّلاة والسّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین. اللّهمّ صلّ علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها عدد ما احاط به علمک.
تبریک عرض میکنم این میلاد مسعود را به همه‌ی عاشقان ولایت، عاشقان نبوّت، عاشقان خاندان پیغمبر، دلباختگان فضیلت حقیقی. به شما عزیزان خوشامد عرض میکنم؛ یکایک شما دارای ارج و مقامی هستید که اشاره خواهم کرد و عرض خواهم کرد. قبل از شروع عرایضم یاد مرحوم آقای آهی (رحمة‌الله علیه) مدّاح متعهّد و پایبند و خیرخواه و پرتلاش را گرامی میدارم.
بنده مرحوم آهی را از سالهای اوایل دهه‌ی ۴۰ می‌شناسم. در مشهد یک جمعی از مادحان اهل‌بیت آمده بودند و ایشان فعّال بود؛ البتّه آشنایی‌ای پیدا نکردیم امّا من ایشان را شناختم و دیدم؛ سالهای متمادی ایشان را از دور می‌شناختیم؛ بعد هم از نزدیک خدمت ایشان رسیده بودیم. خدا ان‌شاءالله درجاتش را عالی کند، به‌معنای حقیقی کلمه، پابند و متعهّد و علاقه‌مند و بخصوص نسبت به جامعه‌ی مدّاح دارای احساس تعهّد و مسئولیّت بود. و هر سال ما ایشان را در اینجا زیارت میکردیم. رحمت خدا بر او باد؛ خدا ایشان را بیامرزد؛ خدا ما را هم بیامرزد!
سه مطلب را من عرض میکنم: یکی درباره‌ی شما است، درباره‌ی مدّاحی و درباره‌ی این حرفه‌ی بسیار شریف است؛ یکی درباره‌ی مسئله‌ی هسته‌ای است که امروز به یک مسئله‌ی رایج در کشور ما تبدیل شده است؛ یکی هم راجع به مسئله‌ی یمن است. این سه مطلب را من امروز به‌طور اجمال با شما عزیزان، و در واقع با ملّت ایران، مطرح میکنم.
درباره‌ی مطلب اوّل؛ حرفه‌ی مدّاحی حرفه‌ی بسیار باشرافتی است؛ چرا؟ چون در طول تاریخ کسانی بودند که ستمگران را، ظالمان را، زورگویان را مدح میگفتند و مدح میکردند؛ امروز هم هستند. امروز هم در دنیا کسانی هستند که زبان میگشایند به مدح پلیدترین انسانهای عالم، یا قلمهایشان را با مزد ــ با مزدی کثیف و پلید ــ در این راه به‌کار می‌اندازند؛ شما به‌عکس، زبانتان، نفَستان، حنجره‌تان، قدرت هنری‌تان در خدمت مدح فضیلت است. خاندان پیغمبر خاندان فضیلتند؛ سرتاپا فضیلت. مادح خورشید مدّاح خود است؛ شما در واقع با مدح فضیلت خاندان پیغمبر، مدح خودتان را هم میکنید و در واقع شرافت این شغل را نشان میدهید. من چند سال قبل از این، در همین مجلس مربوط به فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله علیها) این شعر را از مرحوم صغیر اصفهانی خواندم:
در حدیث آمد که اندر لیلة‌الاسراء پیمبر
اشترانی دید، من خود اشتری زان کاروانم
گر نداری باور و حجّت همی خواهی نظر کن
بر کتاب مدح او در دست من کاین هست بارم

رحمت خدا بر صغیر اصفهانی. بنابراین شما کتاب مدح فضیلت را در دست دارید؛ این شرافت بزرگی است؛ خوش به حال شما؛ قدر بدانید این حرفه را، این خصوصیّات را و این فرصت را مغتنم بشمارید. این، نکته‌ی اوّل درباره‌ی مدّاحی.
نکته‌ی دوّم؛ امروز جامعه‌ی مدّاح کشور، فرصت بسیار بزرگی را در اختیار دارد؛ شما مجالسی تشکیل می دهید؛ جمعیّت‌های بزرگ، گاهی جمعیّت‌های هزاران نفری و غالباً هم جوان جمع میشوند پای منبر شما و پای خواندن شما و مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی شما؛ از این فرصت بهتر؟ این‌همه مخاطب، این‌همه دل آماده‌ی شنیدن و نیوشیدن، این همه نفوس آماده‌ی تربیت شدن در اختیار شما هستند؛ این فرصت است؛ اِغتَنِمُوا الفُرَص فَاِنَّها تَمُرُّ مَرَّ السَّحاب. این فرصت را مغتنم بشمرید؛ از این فرصت بهترین استفاده را بکنید.
نکته‌ی سوّم؛ بهترین استفاده‌ی از این فرصت چیست؟ تبلیغ معارف دین؛ تبلیغ همان چیزی که این بزرگواران، این نشانه‌های عظمت و فضیلت برای خاطر آن، جانشان را کف دست گرفتند؛ این‌همه رنج بردند؛ این‌همه مصیبت کشیدند؛ حادثه‌ی عاشورا به‌وجود آمد؛ حوادث گریه‌آور صدر اسلام به‌وجود آمد. [اینها] برای چه بود؟ برای ترویج معارف دین بود. از این فرصت برای ترویج معارف دین، برای سوق دادن نسل جوان به عمل به دین، به عمل به شریعت، به عمل به مسئولیّتهای بزرگ این دوران استفاده کنید. امروز کشور ما، ملّت ما و دنیای اسلام محتاج درست فهمیدن، درست عمل کردن و ایستادگی کردن است. ملّت ایران الگو است؛ در میان ملّت، جوانان موتور حرکتند. این جوانها در اختیار شما هستند؛ یعنی شما با یک نگاه ملاحظه خواهید کرد که به یک معنا موتور حرکت دنیای اسلام، زیر کلید شما است. معارف دین را تبلیغ کنید.
آنچه را مردم احتیاج دارند و آنچه را این جوانها احتیاج دارند برای پاک بودن، برای پاک زیستن، برای سبک زندگی اسلامی، برای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۱
منصور محمد زاده «ممل زاده»

 

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است  ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

... مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت  دارم.

بر مزار تو

مادر، می خواهم با اشک هایم، گلی بپرورم به رنگ خون دل و به قامت هزاران دریغ و آه، و روز مادر، بر مزارت گذارم. مادر، در این روز، آهم را بنگر و دریغم را شاهد باش. هنوز باور ندارم که تو رفته ای. هنوز دست احساس تو را حس می کنم. تو زنده ای!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۱
منصور محمد زاده «ممل زاده»

 

                                                                    خبرگزاری فارس: ضیف‌الله شامی: از داخل عربستان پاسخ سعودی‌ها را می‌دهیم/ با دشمنان مذاکره نمی‌کنیم

ضیف‌الله شامی: از داخل عربستان پاسخ سعودی‌ها را می‌دهیم/ با دشمنان مذاکره نمی‌کنیم 

عضو دفتر سیاسی انصارالله در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت پاسخ سعودی‌ها از داخل یمن و همچنین داخل عربستان داده می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ضیف‌الله شامی» عضو دفتر سیاسی انصارالله در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفته که پاسخ سعودی ها از داخل یمن و همچنین داخل عربستان داده می‌شود.

شامی همچنین گفته که حمله امروز به اردوگاه آوارگان یمنی، یک جنایت جنگی بوده و یمنی‌ها هیچ گاه با دشمن خود مذاکره نخواهند کرد.

در این حمله سنگین، تاکنون 45 نفر کشته و صدها تن زخمی شده‌اند.

وی به سخنان امروز پادشاه عربستان هم اشاره کرد و گفت که این سخنان نشان‌دهنده ناتوانی عربستان در رسیدن به اهدافش طی حملات هوایی است.

وی تاکید کرد که انصارالله همواره به دنبال مذاکره بوده است ولی با دشمنانش مذاکره نخواهد کرد.

پادشاه عربستان امروز بعد از نشست شورای وزیران سعودی از آمادگی برای گفت‌وگو با همه طرف‌های سیاسی یمن سخن گفته بود.

انتهای پیام/

منبع:خبرگزاری فارس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۲۵
منصور محمد زاده «ممل زاده»

خبرگزاری فارس: هشدار شریعتمداری درباره دام خطرناک PMD/ از جان کری بپرسید اتهام «جفری استرلینگ» چیست؟ در گفت‌وگو با فارس مطرح  شد :هشدار شریعتمداری درباره دام خطرناک PMD/ از جان کری بپرسید اتهام «جفری استرلینگ» چیست؟

مدیرمسئول روزنامه کیهان با هشدار نسبت به محتوای توافق احتمالی هسته‌ای گفت: باید از آقای جان کری پرسید آیا ملزم کردن ایران به همکاری با آژانس در چارچوب PMD دام جدید و خطرناکی نیست که پیش پای تیم هسته‌ای کشورمان پهن کرده‌اند؟

مدیرمسئول روزنامه کیهان با هشدار نسبت به محتوای توافق احتمالی هسته‌ای گفت: باید از آقای جان کری پرسید آیا ملزم کردن ایران به همکاری با آژانس در چارچوب PMD دام جدید و خطرناکی نیست که پیش پای تیم هسته‌ای کشورمان پهن کرده‌اند؟

 حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اخبار منتشر شده درباره محتوای توافق هسته ای احتمالی گفت: «اگر چه هنوز گزارش رسمی و قابل استنادی از روند مذاکرات هسته ای لوزان منتشر نشده است ولی برخی اخبار غیررسمی و البته قابل اعتنا از نزدیکی ایران و 1+5 به یک توافق حکایت می کنند. اخبار یاد شده اگر صحت داشته باشد می توان گفت این توافق با آنچه مورد نظر جمهوری اسلامی ایران بوده و هست فاصله داشته و در آن خطوط قرمز ترسیم شده، به گونه ای که مورد انتظار بود رعایت نشده است».

مدیرمسئول کیهان به شش مورد اشاره کرده و آنها را ناقض خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران دانست: «نخست آنکه فقط بخشی از تحریم ها به حالت تعلیق در می آید و حال آنکه باید همه تحریم ها لغو می شدند. دوم تحریم های شورای امنیت به قوت خود باقی می ماند. سوم تحریم های تعلیق شده نیز یک بازه زمانی شش یا نهایتا یک ساله دارد و ادامه تعلیق به شرایط بعدی موکول می شود. چهارم قطعنامه شورای امنیت که قرار است به عنوان تضمین توافق و تعهدات دو طرف صادر شود، تحت فصل هفتم منشور ملل متحد خواهد بود که موضوع آن تهدید صلح و امنیت جهانی است و پذیرش قطعنامه فصل هفتمی به مفهوم آن است که ایران می پذیرد برنامه هسته ای اش تهدیدی علیه صلح و امنیت بین المللی بوده و هست. پنجم اینکه توافق یاد شده بر خلاف انتظار و تاکیدهای قبلی، دو یا چند مرحله ای است، و تکلیف بسیاری از جزئیات در آن مشخص نشده است. ششم، تعهدات ایران در حالی غیرقابل بازگشت است که تعهدات 1+5 بازگشت پذیر است».

شریعتمداری در ادامه گفت: «اما نکته در خور توجه دیگر که گفته می شود در توافق پیش روی گنجانده شده -و در صورت پذیرش آن از سوی ایران خطر بزرگی در پی خواهد داشت- این است که قرار است ایران برای تمدید تعلیق تحریم ها دور جدیدی از همکاری با آژانس را در چارچوب «ابعاد احتمالی نظامی»(PMD) آغاز کند. منظور از PMD یافتن نشانه هایی نیست که حاکی از انحراف برنامه هسته ای کشورمان از حالت صلح آمیز به فاز نظامی باشد. چرا که طی بازرسی های 12 ساله آژانس، هیچ نشانه ای از این نوع در فعالیت های هسته ای ایران دیده نشده است».

مدیرمسئول کیهان در پاسخ به این سوال که «پس منظور از PMD چیست؟» گفت: «منظور این است که در این مرحله آن بخش از فعالیت های نظامی ایران مورد نظر است که احتمال- توجه شود که فقط احتمال- استفاده از آن در به کار گیری سلاح هسته ای وجود داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۱۶
منصور محمد زاده «ممل زاده»

 

                                                                   خبرگزاری فارس: ضیف‌الله شامی: از داخل عربستان پاسخ سعودی‌ها را می‌دهیم/ با دشمنان مذاکره نمی‌کنیم

ضیف‌الله شامی: از داخل عربستان پاسخ سعودی‌ها را می‌دهیم/ با دشمنان مذاکره نمی‌کنیم 

عضو دفتر سیاسی انصارالله در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت پاسخ سعودی‌ها از داخل یمن و همچنین داخل عربستان داده می‌شود.به گزارش گروه بین‌المللخبرگزاری فارس،«ضیف‌الله شامی» عضو دفتر سیاسی انصارالله در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفته که پاسخ سعودی ها از داخل یمن و همچنین داخل عربستان داده می‌شود.شامی همچنین گفته که حمله امروز به اردوگاه آوارگان یمنی، یک جنایت جنگی بوده و یمنی‌ها هیچ گاه با دشمن خود مذاکره نخواهند کرد.

در این حمله سنگین، تاکنون 45 نفر کشته و صدها تن زخمی شده‌اند.وی به سخنان امروز پادشاهعربستان هم اشاره کرد و گفت که این سخنان نشان‌دهنده ناتوانی عربستان در رسیدن به اهدافشطی حملات هوایی است.وی تاکید کرد که انصارالله همواره به دنبال مذاکره بوده است ولی با دشمنانش مذاکره نخواهد کرد.پادشاه عربستان امروز بعد از نشست شورای وزیران سعودی از آمادگی برای گفت‌وگو با همهطرف‌های سیاسی یمن سخن گفته بود.

انتهای پیام/

منبع:خبرگزاری فارس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۰
منصور محمد زاده «ممل زاده»
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۵۷
منصور محمد زاده «ممل زاده»
افسران - طرح ختم سراسری دعای جوشن صغیر برای پیروزی رزمندگان مقاومت مردمی انصار الله یمن
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۲۷
منصور محمد زاده «ممل زاده»

نشانواره انصارالله یمن.png

اسارت ۳۰ نظامی سعودی به دست انصارالله یمن

منابع آگاه یمنی تاکید کردند، جنبش «انصار الله» یمن 30 نظامی سعودی را به اسارت گرفتند.

 منابع آگاه یمنی در گفت‌وگو با فارس در صنعا تاکید کردند که جنبش «انصار الله» یمن و کمیته های مردمی این کشور 30 نظامی سعودی را به اسارت گرفتند.

 این منابع تصریح کردند: در نتیجه درگیری های شدیدی که میان جنبش «انصار الله» یمن و کمیته های مردمی این کشور با نظامیان سعودی در منطقة «رازح» از توابع «الطویلة» رخ داد، 30 نظامی سعودی به اسارت گرفته شدند.

 یمن شاهد تجاوز توجیه نشده از سوی عربستان سعودی و شماری از کشورهای هم پیمان ریاض است که خواهان مصادره انقلاب مردمی در یمن هستند.

 منبع :خبرگزاری تابناک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۲۶
منصور محمد زاده «ممل زاده»

رهبر انصارالله یمن: عربستان احمق به آمریکا تکیه کرده است/تمام گزینه‌ها روی میز است

1412504400435_5430975e41072.jpegرهبر گروه انصارالله یمن در واکنش به حمله علیه کشورش خاطرنشان کرد که این حمله ظالمانه که به رهبری عربستان صورت گرفته است اصلا قابل توجیه نیست و در برابر دیدگان جهانی در زمانی رخ داده که عدالتی وجود ندارد و عربستانی‌ها به طور وحشیانه علیه یمن خصومت خود را اعلام کرده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۲۵
منصور محمد زاده «ممل زاده»

افسران - دوستان لایک کنید برگزیده شه همه ببینن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۵۳
منصور محمد زاده «ممل زاده»

 

 نشانواره انصارالله یمن.png

 

اسارت ۳۰ نظامی سعودی به دست انصارالله یمن

منابع آگاه یمنی تاکید کردند، جنبش «انصار الله» یمن 30 نظامی سعودی را به اسارت گرفتند.
 
منابع آگاه یمنی در گفت‌وگو با فارس در صنعا تاکید کردند که جنبش «انصار الله» یمن و کمیته های مردمی این کشور 30 نظامی سعودی را به اسارت گرفتند.
 
این منابع تصریح کردند: در نتیجه درگیری های شدیدی که میان جنبش «انصار الله» یمن و کمیته های مردمی این کشور با نظامیان سعودی در منطقة «رازح» از توابع «الطویلة» رخ داد، 30 نظامی سعودی به اسارت گرفته شدند.
 
یمن شاهد تجاوز توجیه نشده از سوی عربستان سعودی و شماری از کشورهای هم پیمان ریاض است که خواهان مصادره انقلاب مردمی در یمن هستند.

 منبع :خبرگزاری تابناک


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۰
منصور محمد زاده «ممل زاده»

رهبر انصارالله یمن: عربستان احمق به آمریکا تکیه کرده است/تمام گزینه‌ها روی میز است

 
1412504400435_5430975e41072.jpeg

رهبر گروه انصارالله یمن در واکنش به حمله علیه کشورش خاطرنشان کرد که این حمله ظالمانه که به رهبری عربستان صورت گرفته است اصلا قابل توجیه نیست و در برابر دیدگان جهانی در زمانی رخ داده که عدالتی وجود ندارد و عربستانی‌ها به طور وحشیانه علیه یمن خصومت خود را اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت النشره، عبدالملک حوثی، رهبر گروه انصارالله یمن در سخنرانی اظهار داشت که کشورهای میانه رو همان گروه‌های شری هستند که به نفع آمریکا و اسرائیل حمایت لجستیکی و جاسوسی انجام می‌دهند و نظام عربستان همسایه بد یمن است که احترامی برای ملت بزرگ یمن قائل نیست.

او تصریح کرد: سفیر عربستان از واشنگتن علیه ارتش ما اعلام جنگ کرد و نیروهای عربستانی آمریکا را خدای خود می‌دانند و ابزارهای آن در شکل داعش نمود پیدا می‌کند و آن علیه ملت یمن جنگ راه انداخته و احساس خرسندی می‌کند این وضعیت مزدوران و خیانتکاران است.

رهبر حوثی‌ها افشا کرد که عربستان مال خود را صرف نابودی ملت‌های منطقه امن و باثبات می‌کند و من این سوال را می‌پرسم که چه منافع مشترکی بین عربستان و اسرائیل در این جنگ وجود دارد که اسرائیل این جنگ را تبریک می‌گوید؟

 او تصریح کرد که عربستان همسایه بدی است که از طریق این تجاوز طرح اسرائیل را اجرا کرد و عربستان منطقه را با ایجاد آشوب هدف قرار داده است که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد اما جنگ کنندگان ابزار و عروسک در دست طرح آمریکا و اسرائیل هستند.

عبدالملک حوثی افزود: ما داعش و طرح توطئه‌ای و تجزیه طلبانه و نابودکننده عربستان را شکست دادیم و امروز عاملان جنگ به دنبال تقسیم کشور به ایالت‌های کوچک هستند تا کشور را در دست بگیرند اما شکست می‌خورند. 

رهبر گروه انصارالله تأکید کرد که پروژه جنگ یمن از سوی دشمن بد ما یک طرح هیستریک و احمقانه بود و بعد از این حمله ظالمانه عزم و تصمیم ما برای دفاع از عزت‌مان بیشتر شده و ما برای رویارویی با این دشمن وارد عمل خواهیم شد. نظام احمق عربستان به آمریکا تکیه کرده اما ما به خدا تکیه کرده‌ایم و اعتماد ما به خدا بزرگتر از اعتماد آن‌ها به اسرائیل و آمریکاست.

 وی تشکیل دو جبهه برای رویارویی با این تجاوز را خواستار شد که جبهه اول را داخل و دوم را برای رویارویی با جنگ معرفی کرد و افزود: ما در برابر هر گونه اشغال خاک یمن پیروز خواهیم شد.

 وی افزود: گام اول ما تضمین کننده رویارویی با مجرمان و فتنه‌های داخلی و کمک به اقتصاد کشور است. امیدواریم رسانه‌ها در زمینه جبهه داخلی نیز وارد عمل شوند و در جهت پر کردن خلأ سیاسی و فعالیت سیاسی نیز باید گام‌هایی برداشته شود. 

 رهبر انصارالله خطاب به عربستان گفت: هر چقدر سطح تجاوز شما بالا باشد شما در جایگاه ضعف قرار دارید و هیچ توجیهی برای این جنگ ندارید. ثابت می‌کنیم که یمن گورستان جنگ‌طلبان خواهد بود همان‌طور که در گذشته ثابت کردیم. 

 وی در پایان گفت: به عربستان توصیه می‌کنم دست از این خصومت بردارد و الا تمام گزینه‌ها باز است و مسئله آسان نیست و ارتش شما اگر وارد خاک یمن شود سالم از آن خارج نخواهد شد.کد خبرنگار:71145

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۰
منصور محمد زاده «ممل زاده»

پایگاه خبری تحلیلی پایتخت مقاومت ایران دزفول امروز ،نوشت:

مشروح/ همایش رزمندگان دزفول؛

جانشین فرمانده کل سپاه، با هشدار نسبت به کسانی که چشم طمع به کشور اسلامی ایران دارند و جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کنند، تاکید کرد: هر نقطه ای از اهداف و منافع حیاتی دشمنان که بخواهیم با انبوهی از موشکها ویران می کنیم.

 

به گزرش دزفول امروز: گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس صبح امروز پنجشنبه ششم فروردین، با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از فرماندهان ارشد نظامی کشور، رزمندگان و ایثارگران دزفول، شوش و اندیمشک مسئولینی از شهرهای شمال خوزستان در حسینیه عاشقان ثارالله دزفول برگزار شد.

 

عبور از عصر فتنه های پیچیده

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این گردهمایی، با یاد از امام راحل(ره)، حضرت امام خمینی(ره) را شخصیتی والامقام که تمام وجود خود را وقف اسلام کرده است، توصیف و گفت: امام خمینی(ره) سر منشاء عزت، کرامت و شرافت همه امت اسلام در عصر بعثت جدید اسلام شد.

سردار سرتیپ پاسدار”حسین سلامی” با اشاره به فتنه های پیچیده عصر کنونی افزود: رهبر عزیز انقلاب با شجاعت علوی و با حکمت و دور اندیشی در عصر فتنه های پیچیده، کشتی نجات اسلام را از میان امواج طوفانی به ساحل امنیت و آرامش هدایت می کنند.

IMG 3308 سردار سلامی: هر نقطه ای از اهداف و منافع حیاتی دشمنان را که بخواهیم با انبوهی از موشکها ویران می کنیم/ آمریکا هر چه باشد در مقابل عظمت خدا ناچیز هستند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۵۰
منصور محمد زاده «ممل زاده»