مقداد

مقداد

پس از بعثت خاتم پیامبران صلی الله علیه و آله و سلم مقداد جزو نخستین کسانی بود که اسلام آورد و مورخان اسـلامی وی را هفتمین مسلمان برشمردند. وی از بزرگان صـــحابه و مردی فاضل و دانشمند، شریف، شجاع و بزرگوار بود.
از رســـول خــدا صلی الله علیه و آله و سلم نقــل است کـه فرمود: خداوند عزّوجلّ مرا به دوستی چهار نفر دستور فرمود و به من خبر داد که آنان مــرا دوســت دارند. آن چــهـــار تـــن عبــارت انــد از: علــی ، مقــداد، ابــوذر و سلمان .
مقداد از جمله مسلــمانــان مـکی بـود که در اثـــــر ســتــم مشــرکــان مــکـه به دیار حبشه هجرت کرد. سپس به مکـه بازگشـت و راهی مدینه شد و در تمــامی جنـگ‌های پیامـبر اســلام هــمچـون بـــدر، احــد و. . . شــرکت کــرد.پـــس از رحــلت رسول خـدا صلی الله علیه و آله و سـلـــم، مقــــداد از مـعـدود مسـلمانی بــود که از مسیر حق منحرف نـگشت و در دلــش هیــج شبهـه ای خطور نکرد. در آن فتنه دلش به ســــان پاره آهــن بود.
او به هـنگام خلافــت عــثــمــان و بــیعــــــت مردم با او، به مخالفت برخاست ودردفاع ازولی زمانش علی بن ابی طالب سخـن گفت.
آری مقداد هنوز زنده است. و ما نمی گذاریم ولی زمانـمان تنها بماند.
آری خط ومـــنــش ما همچون مقداد ولایت فقیه است نـه کمــتــرونــــه بــــیـشــتــر ،در صـــف بــسـیـجـیـان امـــام خــامـنـه ای مدظـلــه و در لشــکرامـــام زمــــان « عج».
ما از السـت طایفـه‌ای سینــه خســته‌ایم
ما بچـه‌های مـــادر پــهلــو شکســـتـه‌ایم
امــروز اگــــر ســیـنــه و زنجــیر می‌زنـیم
فردا به عشق فاطمه شمشیــر می‌زنـیم
ما را نـبـی قـبـیـلـه سـلـمـان خطــاب کرد
روی غـرور و غـیـرت مـا هـم حسـاب کـرد
از مـا بـــتــرس، طـایـفـه ای پــر اراده‌ایــم
مـا مـثل کــوه پـشـت عـلـی ایـسـتاده‌ایم
... لـبیـک یـا امـام خـامـنـه ای



بایگانی
آخرین نظرات

 

مقداد

شیمون پرز: خاورمیانه روی انگشتان ژنرال قاسم سلیمانی می چرخد.

در پی ارسال نامه سردار سرفراز سپاه ایران سردار سلیمانی  به گروه‌های مقاومت فلسطینی  موج 

ترس و وحشت  سران اسرائیل وامریکا را فرا گرفت.

       مقداد

 

 با ارسال این نامه ،سران اسرائیل  وامریکا یاد نامه سردارسلیمانی که برای وزیر دفاع 

امریکا نوشته بود،افتادند.

 

 

" اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد "

ماجرای نامه سردار سلیمانی

کسانی که باسازمانهای امنیتی آمریکا کمترین آشنایی دارن میدونن که این سازمانها ازلایه های مختلفی تشکیل میشن که هرکدومشون دایره فعالیتش جدا ازیکدیگه تعریف شده و هرکسی قادر به ورود به هسته های مرکزی یا همون لایه های میانی یا مرکزی نیست .

یکی از این سازمانهای امنیتی-نظامی پنتاگون یا همون وزارت دفاع ایالات متحده است که فقط در شمایل اداری دارای 7 لایه حفاظتی هست که 3لایه ابتدایی مربوط به حفاظت فیزیکی ساختمان پنتاگون و کارمندان و مدیران این مجموعه بشمار میره و ازلایه چهارم تا هفتم وظیفه حفاظت از شخص وزیر رو به عهده دارند.

اما جالبه بدونید که بعدازاینکه اوباما باواسطه های دیپلماتیک اولین نامه خودش رو به رهبر فرزانه انقلاب فرستادو ایشون به این نامه بی توجهی نشون دادن، روی میز شخص وزیر دفاع آمریکا (لئون پانتا) کاغذ ساده ای قرار گرفت که همین سادگی حساسیت وزیر رو در برداشت .

وقتی پانتا این نامه به ظاهر ساده رو باز کرد کاغذی از داخل پاکت بیرون اومد که روی اون آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیده میشد.درحالی که چشمان وزیر دفاع آمریکا داشت ازحدقه میزد سریع نامه تا خورده رو صاف کرد و از ابتدای اون شروع کرد به خواندن .
عرق سردی روی پیشونی وزیر نشسته بود باورش براش خیلی مشکل بود برای اینکه مطمئن بشه درست داره میبینه یه بار دیگه به آرم نامه نگاه کرد.شاید باخودش فکرمیکرد این نامه یکی از دوایر داخلی پنتاگون باشه و ازبس بفکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده این تصور براش پیش اومده اما انگار خواب نبود برای همین یه بار دیگه نامه رو شروع کرد به خوندن .نامه یک خط و یک اسم به جای امضاء داشت خیلی ساده و روان نوشته شده بود:  

                                "
اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد "

 
قاسم سلیمانی

فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
منصور محمد زاده «ممل زاده»

نظرات  (۲)

خدا حفظش کنه .
دمش گرم....واقعا باعث غرور و مباهات همه ایرانی هاس...خدا حفظش کنه...الله یارش...یاعلی
پاسخ:
انشاالله . یاعلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی