مقداد

مقداد

پس از بعثت خاتم پیامبران صلی الله علیه و آله و سلم مقداد جزو نخستین کسانی بود که اسلام آورد و مورخان اسـلامی وی را هفتمین مسلمان برشمردند. وی از بزرگان صـــحابه و مردی فاضل و دانشمند، شریف، شجاع و بزرگوار بود.
از رســـول خــدا صلی الله علیه و آله و سلم نقــل است کـه فرمود: خداوند عزّوجلّ مرا به دوستی چهار نفر دستور فرمود و به من خبر داد که آنان مــرا دوســت دارند. آن چــهـــار تـــن عبــارت انــد از: علــی ، مقــداد، ابــوذر و سلمان .
مقداد از جمله مسلــمانــان مـکی بـود که در اثـــــر ســتــم مشــرکــان مــکـه به دیار حبشه هجرت کرد. سپس به مکـه بازگشـت و راهی مدینه شد و در تمــامی جنـگ‌های پیامـبر اســلام هــمچـون بـــدر، احــد و. . . شــرکت کــرد.پـــس از رحــلت رسول خـدا صلی الله علیه و آله و سـلـــم، مقــــداد از مـعـدود مسـلمانی بــود که از مسیر حق منحرف نـگشت و در دلــش هیــج شبهـه ای خطور نکرد. در آن فتنه دلش به ســــان پاره آهــن بود.
او به هـنگام خلافــت عــثــمــان و بــیعــــــت مردم با او، به مخالفت برخاست ودردفاع ازولی زمانش علی بن ابی طالب سخـن گفت.
آری مقداد هنوز زنده است. و ما نمی گذاریم ولی زمانـمان تنها بماند.
آری خط ومـــنــش ما همچون مقداد ولایت فقیه است نـه کمــتــرونــــه بــــیـشــتــر ،در صـــف بــسـیـجـیـان امـــام خــامـنـه ای مدظـلــه و در لشــکرامـــام زمــــان « عج».
ما از السـت طایفـه‌ای سینــه خســته‌ایم
ما بچـه‌های مـــادر پــهلــو شکســـتـه‌ایم
امــروز اگــــر ســیـنــه و زنجــیر می‌زنـیم
فردا به عشق فاطمه شمشیــر می‌زنـیم
ما را نـبـی قـبـیـلـه سـلـمـان خطــاب کرد
روی غـرور و غـیـرت مـا هـم حسـاب کـرد
از مـا بـــتــرس، طـایـفـه ای پــر اراده‌ایــم
مـا مـثل کــوه پـشـت عـلـی ایـسـتاده‌ایم
... لـبیـک یـا امـام خـامـنـه ای



بایگانی
آخرین نظرات

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

 

حوزه مقاومت بسیج بلال حبشی دزفول به مناسبت هفته دفاع مقدس ،در پاسخ به تحرکات کفار وهابی و نشان دادن چهره واقعی این شیطان صفتان به جهانیان ، مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی و طراحی سایت با محوریت «وهابیت علیه جهان اسلام» برگزار می نماید.

مقداد

یک روز همه قدم، قدم می آییم
تا صحن بقیع با علم می آییم

فعلا سرمان گرم عراق و شام است
وقتش برسد حجاز هم می آییم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۴۲
منصور محمد زاده «ممل زاده»

کسانی که باسازمانهای امنیتی آمریکا کمترین آشنایی دارند میدانند که این سازمانها ازلایه های مختلفی تشکیل میشود که برای هرکدامشان دایره فعالیت جدا از یکدیگر تعریف شده است و هرکسی قادر به ورود به هسته های مرکزی یا همان لایه های میانی یا مرکزی نیست .

یکی از این سازمانهای امنیتی -نظامی پنتاگون یا همان وزارت دفاع ایالات متحده است که فقط در شمایل اداری دارای ۷ لایه حفاظتی هست که ۳ لایه ابتدایی مربوط به حفاظت فیزیکی ساختمان پنتاگون و کارمندان و مدیران این مجموعه بشمار میرود و از لایه چهارم تا هفتم وظیفه حفاظت از شخص وزیر را به عهده دارند.

اما جالب است بدانید بعد از اینکه اوباما با واسطه های دیپلماتیک اولین نامه خودش را به رهبر فرزانه انقلاب فرستاد و ایشان به این نامه بی توجهی نشان دادند، روی میز شخص وزیر دفاع آمریکا (لئون پانتا) کاغذ ساده ای قرار گرفت که همین سادگی حساسیت وزیر را دربرداشت .

وقتی پانتا این نامه به ظاهر ساده را باز کرد کاغذی از داخل پاکت بیرون آمد که روی آن آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیده می شد. درحالی که چشمان وزیر دفاع آمریکا داشت ازحدقه بیرون می زد، سریع نامه تا خورده را صاف کرد و از ابتدای آن شروع کرد به خواندن

عرق سردی روی پیشانی وزیر نشسته بود باورش برایش خیلی مشکل بود. برای اینکه مطمئن شود درست دارد می بیند یه بار دیگر به آرم نامه نگاه کرد.شاید باخودش فکرمی کرد این نامه یکی از دوایر داخلی پنتاگون باشد و از بس به فکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است این تصور برایش پیش آمده. اما انگار خواب نبود برای همین یه بار دیگر نامه را شروع کرد به خواندن.نامه یک خط و یک اسم به جای امضاء داشت خیلی ساده و روان نوشته شده بود:

” اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد “

قاسم سلیمانی

فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۷
منصور محمد زاده «ممل زاده»

شماره جدید مجله نیوزویک چاپ نیویورک در حالی که تصویری از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را چاپ کرده، چنین تیتر زده است: ابتدا با آمریکا جنگید، الان در حال له کردن داعش است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۴
منصور محمد زاده «ممل زاده»

به گزارش سپاه نیوز؛ به دنبال فضاسازی های رسانه ای و عملیات روانی هفته های اخیر رسانه های بیگانه و نیز برخی مقامات آمریکایی پیرامون سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده محبوب ، مردمی ، انقلابی و ولایتمدار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وی در بیانیه ای تأکید کرد:

با استعانت از خدای سبحان در همین جایگاه سربازی خواهم بود.
متن بیانیه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با اهدای سلام و درود خالصانه به محضر رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران ؛ در پاسخ به اظهارات تفرقه افکنانه اخیر دشمن و مطالبی که حول آن بیان و القا می شود، عرض می کنم جبهه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنان خود را همواره با هدف تفرقه و ایجاد تقابل بین صفوف متحد و یکپارچه مردم انقلابی و رشید بیان می کند؛ لذا هیچگاه نباید به آن توجه و اعتنایی کرد.

حقیر سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیزتر از جانم بوده و انشاء الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه "سربازی" خواهم بود.
از همه برادران و خواهران عزیزم خواهشمندم با بی اعتنایی به اظهارات فریبکارانه و تفرقه افکنانه دشمنان اجازه ندهند وقت ارزشمند خدمتگزاران این ملت صرف اهداف و مقاصد شوم دشمنان گردد.
والسلام
قاسم سلیمانی
25/شهریور/1395

انتهای خبر/ 01      

منبع: سپاه نیوزhttp://www.sepahnews.com/index.php/component/k2/item/2083

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۴۱
منصور محمد زاده «ممل زاده»

 

مقداد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۹
منصور محمد زاده «ممل زاده»

شهید عادل سعد از بسیجیان دزفول که در جبهه های حق علیه باطل در عراق و سوریه چند سالی علیه تکفیری ها می جنگید، نهایتا در جنوب حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

شهر الحاضر واقع در سوریه
شهر الحاضر واقع در سوریه
شهر نیرب واقع در سوریه
شهر نیرب واقع در سوریه
منطقه خان طومان سوریه
منطقه خان طومان سوریه

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۴۰
منصور محمد زاده «ممل زاده»

مقدادحبیب الله سعد: امیدواریم این آخرین شهید خانواده نباشد؛ هم قسم شده ایم جای خالی او را در مدافعان حرم پر کنیم و این بیرق را بر زمین نخواهیم انداخت. هیچ وقت دشمن شاد نخواهیم شد و هر جای عالم نیاز به فداکاری و آبیاری شجره انقلاب باشد، ان شاء الله این خاندان مثل گذشته متواضعانه و بدون هیچ منتی پیشقدم شده و شکرگزار این خط سرخ هستیم که ما را لایق دانست تا بتوانیم در این راستا خدمتگزار خوبی باشیم.

IMG_7562.

حبیب الله سعد،استاد دانشگاه و فرزند علامه شیخ طعیمه سعد امام جمعه اسبق دزفول :

خداوند منان را شاکریم که موفق شدیم -ان شاء الله- دین خودمان را برای چندمین بار به ساحت اسلام، انقلاب، مقام معظم رهبری و خط سرخ شهیدان ادا کنیم.

هدف از حضور حقیر در این جلسه تشکر از زحمات مسئولین که از بدو اعلام خبر ابراز لطف و محبت و پیگیری نمودند می باشد. خانواده سعد هیچ انتظاری از صرف هزینه بیت المال در خصوص مراسمات شهید عادل سعد ندارند و درخواست داریم با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، حداکثر صرفه جویی در مخارج صورت گیرد.

تجلیل از شهدا که از جان خود برای استمرار شجره طیبه اسلام تلاش کرده اند، وظیفه انسانی همه ماست ولی باید تا جایی که امکان دارد از هر گونه کار اضافه ای که هزینه مضاعفی که بر نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل کند پرهیز کرد.

صرفه جویی باعث شادی بیشتر روح علامه سعد که این شهدا در دامان او رشد یافته اند و نیز شهید عادل سعد می شود. زی طلبگی که در خانواده سعد موجود است، وصیت علامه شیخ طعیمه سعد است؛ حضرت علامه در وصیت خود بر برگزاری ساده، مردمی و پرهیز از تجمل و اسراف مراسمات تشییع، ترحیم و بزرگداشت تاکید داشت.

بنده ضمن اعلام آمادگی خود و خانواده سعد در خصوص هر امری که در راستای ترویج اهداف شهدا و خط ولایت لازم باشد، پیام این خانواده که از جان و دل آنها نشئت گرفته را بیان می دارم:

امیدواریم این آخرین شهید خانواده نباشد؛ هم قسم شده ایم جای خالی او را در مدافعان حرم پر کنیم و این بیرق را بر زمین نخواهیم انداخت. هیچ وقت دشمن شاد نخواهیم شد و هر جای عالم نیاز به فداکاری و آبیاری شجره انقلاب باشد، ان شاء الله این خاندان مثل گذشته متواضعانه و بدون هیچ منتی پیشقدم شده و شکرگزار این خط سرخ هستیم که ما را لایق دانست تا بتوانیم در این راستا خدمتگزار خوبی باشیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۲۸
منصور محمد زاده «ممل زاده»

مقداد

مقداد

 

ما را ز خاندان کرم آفریده‌اند
یک موج، از تلاطم یَم آفریده‌اند
ما را فدائیان پسرهای فاطمه(س)
“ما را شهید میر و علَم آفریده‌اند”

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۵۰
منصور محمد زاده «ممل زاده»
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۲۵
منصور محمد زاده «ممل زاده»

مقداد

 

مقداد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۳
منصور محمد زاده «ممل زاده»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک پایگاه آمریکایی روز پنجشنبه با اشاره به چندین مورد تقابل شناورهای ایرانی و آمریکایی در روزهای گذشته، نوشته «ایران، آمریکا را در آبهای آزاد، تحقیر کرده است.»

http://cdn.isna.ir/d/2016/08/25/3/57340263.jpg

پایگاه «یو‌اس‌نیوز» با اشاره به نزدیک شدن چهار فروند قایق‌ تندرو ایرانی به ناوشکن «یو‌اس‌اس نیتس» در روز سه‌شنبه در مجاورت تنگه هرمز نوشته واشنگتن بنا به دلایل عملی و سیاسی از اعتراف به تهدیدهای ایران خودداری می‌کند.

این پایگاه خبری می‌نویسد: «دلیل سیاسی، این است که واشنگتن هنوز سرگرم این تصور است که ایران، می‌تواند دوست آمریکا تلقی شود. این دیدگاه، که کاخ سفید، وزارت خارجه، پنتاگون و سیا عمیقاً به ان باور دارند، خیالبافی صرف است.»

«یو‌اس‌نیوز» درباره دلیل عملی، هم می‌نویسد: «حمله به ناوشکن نیتس، در واقع آزمون یک تاکتیک ایران موسوم به نام «هجوم انبوه قایق‌ها» برای نابود کردن ناوهای جنگی آمریکا در خلیج فارس است.

در ادامه، در توضیح درباره تاکتیک یاد شده در بالا آمده است: «هجوم انبوه قایق، دقیقاً همان چیزی است که از نامش برمی‌آید: تعدادی از قایق‌های تندرو مجهز به موشک و اژدر برای نابود کردن یا آسیب زدن به کشتی‌های دشمن، از زاویه‌های متعدد به آن هجوم می‌آورند.»

این گزارش می‌افزاید: «اخیراً ایرانی‌ها یک بعد دیگر به هجوم انبوه قایق‌ها اضافه کردند: شناوری به نام یا مهدی که یک قایق گشتی با قابلیت هدایت از راه دور است و می‌تواند راکت شلیک کند یا با مواد منفجره مجهز شود.»

«یو‌اس‌نیوز» نوشته قدرت مانور این قایق‌های گشتی بالا است و هدف گرفتن آنها کار دشواری است، به ویژه آنکه این قایق‌ها عمدتاً از فایبرگلاس ساخته شده‌اند و مکان‌یابی آنها با رادار کار دشواری است.»

  رسانه آمریکایی تصریح می‌کند پنتاگون از مدتها پیش از این تهدید آگاه بوده اما تقریباً هیچ اقدامی برای مقابله با آن انجام نداده است. 

انتهای پیام/ *

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۵
منصور محمد زاده «ممل زاده»